.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استخدام در فرماندهی انتظامی مازندران

فرماندهی انتظامی مازندران به منظور استقرار نظم، امنیت و آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب از دارندگان دیپلم متعهد و انقلابی دعوت به همکاری می کند.

فرماندهی انتظامی مازندران به منظور استقرار نظم و امنیت و آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت بنیه نیروی انسانی شهرستانای تابعه از بین دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در برخی رشته ها داوطلب مرد می پذیرد.

داوطلبان باید حداقل دارای 18 سال و حداکثر 23 سال تمام در صورت داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی بوده و معدل دیپلم آن نیز کمتر از 14 نباشد .

اعضای خانواده معظم شهدا از امتیاز پنج سال سن ، حذف شرط معدل و شرکت در آزمون برخوردار بوده و داوطلبانی که دارای مهر و غیبت در دفترچه اماده به خدمت سربازی (برای مشمولان)دارای کارت معافیت پزشکی و یا سابقه سوء پیشینه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر است، مجاز به ثبت نام است.

داوطلبان پس از احراز شرایط لازم می توانند از تاریخ 21 شهریور ماه جهت ثبت نام به دفتر گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان واقع در ابتدای اتوبان ساری به قائمشهر جنب ترمینال غرب و داوطلبان ساکن غرب استان در رزهای ششم و هفتم مهرماه به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن و در روزهای چهار شنبه هفت مهرماه به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر مراجعه کنند.

شماره تلفن 2183585- 0151 آماده پاسخگویی به سئوالات داوطلبان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.